Нұр-Сұлтандағы/Астанадағы кезекті басқару жүйесі көптеген компанияларда енгізілген. Ол азаматтарды қабылдайтын банктерде, медициналық мекемелерде, коммерциялық, коммуналдық және әкімшілік ұйымдарда сұранысқа ие.
электрондық кезек: ол неден тұрады
электрондық клиенттік кезек – бұл модульдік құрылымы бар көп функциялы аппараттық-бағдарламалық кешен. Жүйе компанияның көлеміне байланысты оңай масштабталады, оның конфигурациясы Бизнестің мақсаттарына, міндеттеріне және ерекшеліктеріне сәйкес таңдалады.
ең қарапайым нұсқада электронды кезекті басқару жүйесі мыналарды қамтиды:< p>
- талондарды беретін едендік дүңгіршек;
кезек күйін көрсету үшін - ақпараттық дисплей;
- дауыстық хабарландыруларға арналған аудио жабдықтар;
- мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз ету.
келуші нөмірі бар талон алады және жарықдиодты тақтадағы немесе дауыстық хабарламалар арқылы кезектің жағдайын бақылай алады. Дисплейдегі Ақпарат және дауыстық хабарламалар оператордың жұмыс орнынан басқарылады. Менеджер үшін нақты уақыт режимінде қызмет көрсету процестерін бақылауға және әртүрлі бөлімдерде есептер құруға болатын арнайы панель бар.
талондарды, ақпараттық дисплейлерді және басқа жабдықтарды беретін терминалдардың саны әр түрлі болуы мүмкін. Біздің компания Нұр-Сұлтандағы/Астанадағы кезекті басқару жүйесі сіздің қажеттіліктеріңізді барынша қанағаттандыруы үшін жабдықтың оңтайлы конфигурациясын таңдайды.
енгізу артықшылықтары
Нұр-Сұлтандағы/Астанадағы кезекті басқару жүйесі – клиенттерге қызмет көрсету сапасын арттырудың маңызды факторларының бірі. Бұл келушілердің уақытын үнемдейді және кезекті бақылауға алаңдамай, өз істерімен айналысуға мүмкіндік береді.
қызмет көрсету процесі ретке келтірілуде, келушілер бірден өз нөмірлерін кезек-кезек көреді және визуалды және дауыстық ескерту жүйесінің арқасында оны жіберіп алудан қорықпайды. Бұл қақтығыс жағдайларын азайтады және клиенттердің адалдығын арттырады.
электрондық клиенттің кезегі параметрлердің икемділігімен ерекшеленеді. Мысалы, жақын арадағы еркін кезеңге ғана емес, белгілі бір күнге және уақытқа тіркелу мүмкіндігін қамтамасыз етуге болады. Егер қызметті алу күрделі маршруттан өтуді болжаса, онда оператор қол режимінде қызмет көрсету басымдығын арттыра алады.
кезекті басқарудың электрондық жүйесі персоналдың физикалық және эмоционалдық жүктемесін төмендетеді. Клиенттер аймағында Еңбек өнімділігі келушілердің сұрақтар санын азайту арқылы артады, жанжал жағдайларын азайту арқылы моральдық ахуал жақсарады.
компания үшін электрондық клиенттік кезек – бұл қызметкерлердің жұмысын бақылау және клиенттік қызметтің бизнес-процестерін оңтайландыру мүмкіндігі. Бағдарламалық жасақтама «тар» орындарды және жүктемені біркелкі бөлуді анықтау үшін кез-келген көрсеткіштер бойынша есептер құруға мүмкіндік береді.
ақпараттық таблоны тиімді жарнамалық құрал ретінде пайдалануға болады. Онда ағымдағы акциялар, жеңілдіктер, жаңа қызметтер және кез-келген басқа мазмұн туралы ақпарат көрсетілуі мүмкін.