Сайт құрылымы: құрудың негізгі ережелері

Сайттың құрылымы-бұл белгілі бір ретпен құрылған барлық беттердің иерархиялық схемасы. Ол веб-ресурстың шарлау жүйесінде – мәзірде, "нан үгіндісінде", сайт картасында көрсетіледі.

Неліктен жақсы құрылым қажет?

Ыңғайлы және түсінікті сайт құрылымы пайдаланушылар үшін де, іздеу роботтары үшін де қажет. Оның сапасы SEO жарнамалық тиімділігіне және веб-ресурстың қаржылық көрсеткіштеріне тікелей әсер етеді.

Бет схемасы бір қарағанда тұтынушыларға түсінікті болатын сайт құру маңызды. Өйткені, егер келуші қажетті тауарлармен, қызметтермен немесе ақпаратпен санатты/ішкі санатты тез таба алмаса, ол сіздің сайтыңызбен шолғышта қойындысын жауып, бәсекелестерге басқа веб-ресурсқа кетеді. Бұл дегеніміз, сіз өз клиенттеріңізді жоғалтып, аз пайда табасыз.

Сайттың қисынсыз және түсініксіз схемасы мінез-құлық факторларын нашарлатады: орташа табу уақыты, бетті қарау тереңдігі және басқа параметрлер азаяды. Осыған байланысты іздеу жүйелері веб-ресурстың рейтингін төмендетеді және оның SERP-дегі орнын төмендетеді.

Беттер иерархиясын жобалау кезінде ақпараттық жүйелерді дамыту іздеу роботтарының талаптарын ескеруі керек. Веб-ресурстың бөлімдері мен бөлімдерінің схемасы неғұрлым қисынды және қарапайым болса, соғұрлым тезірек индекстеледі.

Жобалау ережелері

Құрылымды құру санаттар мен сайттың ішкі санаттарының тізімін жасау үшін семантикалық ядро жинаудан басталады. Ұқсас тақырыптағы өнімдер үлкен бөлімдерге топтастырылған бөлімшелерге біріктіріледі.

Мәзірдің әр бетіне нан үгіндісін, қосымша навигациялық блоктарды (мысалы, "ілеспе өнімдер" немесе "сол тақырыпта") орналастыруды ұмытпаңыз. Бұл пайдаланушыларға жылдам шарлауға және аз басу арқылы қажетті бетке өтуге көмектеседі.

Егер сізге әртүрлі қажеттіліктері бар мақсатты аудиторияның әртүрлі топтары үшін сайт құру қажет болса, онда олар үшін жеке категорияларды жоспарлау керек. Бұл пайдаланушыларға сайтты жақсырақ басқаруға көмектеседі.

Типтік қателер

Ең көп таралған қате – бұл тым көп кірістірілген беттер. Ақпараттық жүйелерді әзірлеу пайдаланушының нақты тауарға немесе қызметке 3-4 рет басу арқылы қол жеткізуін ескере отырып жүргізілуі тиіс.

Барлық бөлімдер мен бөлімдердің нақты және нақты атаулары болуы керек. Оларда бір сөздің синонимдерін қолданбаңыз, бұл пайдаланушыларды шатастырады. Синонимдерді lsi сөздері ретінде бөлім сипаттамаларының мәтіндеріне қосуға болады.

Көптеген өнімдермен сайтта жақсы сүзгі жүйесі болуы маңызды. Бұл клиентке берілген белгілер бойынша өнімді жылдам таңдауға мүмкіндік береді.

Қоңырауға тапсырыс беру Қоңырау шалу
Күн акциясы
Бүкіл сәуір - корпоративтік сайттың тегін аудиті