Бренд кітабы-ол нені қамтиды және қалай жасалады?

Брендбук компанияның фирмалық стилін және оны пайдалану ережелерін ұсынады. Бұл брендтің визуализациясы әртүрлі жағдайларда қалай көрінетінін анықтайтын құжаттар жиынтығы.

Бренд кітапшасын не үшін жасау керек?

Бренд кітапшасын жасау веб-ресурсты, жарнамалық белгілерді, буклеттерді немесе парақшаларды құруда көптеген қиындықтардан аулақ болады. Ол веб-студиямен, жарнама агенттіктерімен және іскерлік серіктестермен өзара іс-қимылды дұрыс құруға мүмкіндік береді.

Бренд кітапшасының дамуы келесі бөлімдерді қамтиды:

  • мәні, бренд құндылығының философиясы;
  • мақсатты пайдаланушының портреті;
  • фирмалық стиль.

Корпоративтік сәйкестендіруді құру логотипті сызуды және оны орналастыру ережелерін сипаттауды, сандық пайдалану мен басып шығаруға арналған түстерді көрсетуді қамтиды. Бұл бөлімде мәтінді безендіруге арналған қаріптер тізімі, суреттерге қойылатын талаптар, басқа қолданылатын графикалық нысандардың тізімі (текстуралар, өрнектер, белгішелер) болуы керек.

Кәсіби компанияда корпоративті сәйкестендіруге тапсырыс берген дұрыс. Жақсы құрастырылған бренд кітабы бренд туралы хабардарлықты арттырады және жарнама шығындарын оңтайландырады.

Веб-ресурстарды әзірлеудегі Брендбук

Брендбуксіз Нұр-Сұлтанда сайттарды сапалы жасау мүмкін емес. Бұл құжат болмаған кезде сіз логотипті дұрыс пайдаланбаудан бастап корпоративті түс схемасын өзгертуге дейін әртүрлі мәселелерге тап болуыңыз мүмкін.

Веб-ресурстың дизайнына корпоративті сәйкестікті енгізу сайтты бәсекелестерден ерекшелеуге көмектеседі. Дизайн-макетке брендбуктың жеке элементтерін енгізу ғана емес, сонымен қатар визуалды бейнелер кешенін жалпы тұжырымдамаға дұрыс енгізу маңызды. Содан кейін пайдаланушылар қайда кеткенін және мұнда қандай өнімдер/қызметтерді таба алатындығын бірден түсінеді.

Фирмалық стильді пайдалана отырып, Нұр-Сұлтанда сайттар құру цифрлық бейнелеудің ерекшеліктерін ескеруі тиіс. Мысалы, логотиптің тым жұқа сызықтары бұлыңғыр немесе бұлыңғыр. Сондықтан, веб-ресурстар үшін логотиптің арнайы дизайны жасалуы мүмкін, ол компьютерлер мен мобильді құрылғылардың экрандарында дұрыс көрсетіледі.

Сайтта корпоративті сәйкестендіруді пайдалану пайдаланушыларда брендпен күшті бірлестік жасайды және оны алға жылжытуға ықпал етеді. Бұл тәсіл брендті танымал және танымал етеді, тұтынушылардың көз алдында ең тұтас бейнені қалыптастырады.

Қоңырауға тапсырыс беру Қоңырау шалу
Күн акциясы
Бүкіл сәуір - корпоративтік сайттың тегін аудиті