Әрбір Бизнестің міндеті – бәсекелестік ортада сатылымның өсуі мен клиенттердің адалдығын қамтамасыз ету. Шешім CRM жүйесін, клиенттерді есепке алу және сатуды басқару үшін арнайы бағдарламалық жасақтаманы енгізу болып табылады.
CRM қашан қажет?
CRM клиенттерімен қарым-қатынасты басқару жүйелері тек ірі кәсіпорындарда қажет деген пікір жиі кездеседі. Шағын немесе орта бизнесте сіз Excel файлындағы, Google кестесіндегі немесе тіпті қағаз парақтарындағы клиенттер туралы ақпаратты сәтті ала аласыз.
Бұл тәсіл әлеуетті сатып алушыларды жоғалтудың тікелей жолы болып табылады. Excel файлы немесе қағаз дәптер клиентке белгілі бір уақытта қоңырау шалу, шот жіберу немесе басқа әрекетті орындау қажеттілігін еске түсірмейді. Бұл дегеніміз, сатып алушы үлкен ықтималдығы бар бәсекелеске барады.
CRM қандай міндеттерді шешеді?
CRM жүйесін енгізу күнделікті бизнес-процестерді автоматтандыруға мүмкіндік береді, қызметкерлердің тиімділігін арттырады және адам факторын азайтады. Клиенттердің барлық қоңыраулары мен өтініштері дереу базаға түсіп, менеджерлер арасында бөлінеді, сондықтан ешқандай байланыс жоғалмайды.
CRM клиенттермен қарым-қатынасты басқару жүйелері клиенттерді ұстап тұруға көмектеседі. Мұқият клиенттік қызмет адалдықты арттырады және қайта сатуға ықпал етеді.
Клиенттерді есепке алу жүйелері кез-келген есептер мен аналитиканы құруға мүмкіндік береді. Бизнес иесі қызметкерлердің тиімділігін бақылай алады, менеджерлер арасында жүктемені оңтайлы үлестіре алады, сату статистикасын талдай алады.
Клиенттерді есепке алу жүйесін қалай таңдауға болады?
Нарықта әртүрлі функционалды жиынтығы бар көптеген CRM жүйелері бар. Ең қарапайымдары клиенттік базаны құруға және типтік процестерді автоматтандыруға мүмкіндік береді, озық өнімдер икемді параметрлерге ие және телефониямен, мессенджерлермен, бухгалтерлік бағдарламалармен интеграциялануға қабілетті.
CRM таңдау Бизнестің қажеттіліктері мен ауқымына байланысты. Ең қарапайымын Envybox деп санауға болады, ол оңай орнатылады және қарапайым интерфейске ие. Өнім стандартты процестері бар шағын компанияларға жарамды, ол әртүрлі параметрлерде ерекшеленбейді.
Қажет болса, сатудың барлық процестерін икемді күйге келтіру үшін Сіз Битрикс24 таңдай аласыз, бірақ сіз оны енгізу үшін мамандарға жүгінуге тура келетініне дайын болуыңыз керек. Битрикс24 – ті өздігінен орнату қиын және көп уақытты қажет ететін міндет.
Функционалдылық пен қарапайымдылықтың үйлесімі тұрғысынан жақсы нұсқа – Мегаплан. Ол көп функционалдылыққа ие және Битрикске қарағанда әлдеқайда оңай бейімделеді24.
Бізге хабарласыңыз