Танымалдық Amocrm Нұр-Сұлтанда (Астанада) жүйені пайдаланудың қарапайымдылығына байланысты жоғары: персоналды жүйемен жұмыс істеуге ұзақ және күрделі оқыту, сондай-ақ енгізу және бейімдеу кезеңі талап етілмейді. Клиент командасы бірінші күннен бастап толыққанды жұмысқа қосылады, өйткені amocrm нарықтағыклиенттермен қарым-қатынасты басқару жүйесін қолдану оңай.
Оның интерфейсі қарапайым және интуитивті түсінікті: батырмалардың минимумы, артық беттердің немесе әрекеттердің болмауы, ал бұл – кликтердің минимумы және жұмыстың максималды жылдамдығы. объектілердің кез келген күрделіліктегі CRM жүйелерін баптау және енгізу бір күнде жүзеге асырылады. Бағдарлама тұрақты компьютерлерде, ноутбуктерде және планшеттерде пайдалану үшін толығымен оңтайландырылған.
Қай жерде болсаңыз да, Amocrm Нұр-Сұлтанда (Астана) ыңғайлы және функционалды мобильді қосымшаның арқасында барлық жерде сізбен бірге. Кез-келген іскери кездесуде Сіз толықтай қаруланасыз: құжаттарды дайындаңыз, келіссөздер нәтижелерін синхрондаңыз және басқа әрекеттерді клиенттеріңіз тұрған жерде орындаңыз.
Сонымен қатар, жүйенің мобильді қосымшасы визитка сканерімен жабдықталған – бұл клиенттерге кез-келген уақытта және кез-келген жерде контактілерді бірден қосуға мүмкіндік береді.
amocrm-ді кілтпен енгізу - бұл жұмыстың соңғы нүктесі емес. Сіз өзіңіздің ерекше жүйеңізді жасай аласыз. Өнімнің жетілдірілген мүмкіндіктері оны сіздің қажеттіліктеріңізге бейімдеуге және басқа бағдарламалармен интеграцияның барлық түрлерін жасауға мүмкіндік береді.
Сонымен қатар, CRM-ді сіздің қажеттіліктеріңізге бейімдеуге арналған жүздеген дайын типтік кеңейтімдер бар, тіпті бағдарламалау дағдылары жоқ адам да оларды жеңе алады.