
Жоба туралы:
Eurasia Group метаәлемі компания бөлімдері мен өнімдерімен интерактивті түрде танысуға мүмкіндік береді. Промо-сайт заманауи ThreeJS фреймворкін пайдалана отырып әзірленді, ол 3D-модельдерді көрсетуге және олармен өзара әрекеттесуге мүмкіндік берді. Сонымен қатар, жоба аясында корпоративтік сайт пен компанияның интернет-дүкенінің дизайны жаңартылды.
Eurasia Group компаниясының визиттік карточкасы:
Осы жоба аясында тапсырыс берушіден алынған брендбук пен референстер негізінде әзірленген Eurasia Metaverse промо-сайты жасалды, оған планеталардың 3D модельдері, Agromanagement.kz корпоративтік порталы және Market.agromanagement.kz онлайн-дүкені үшін жаңа дизайн-концепті кіреді.

Сонымен қатар, сайттың толықтай дайындық деңгейін тексеру және тәжірибелік өндірістік іске қосуға тапсыру, тапсырыс берушіге бастапқы диагностика әдістері, техникалық қызмет көрсету және сайттың жедел қалпына келтірілуі бойынша ағымдағы консультациялар жүргізілді.
3D модельдерін жасау:
Eurasia Metaverse промо-сайты үшін екі дизайн тұжырымдамасы әзірленді - космос стилінде және технологиялық қала стилінде. Екі тұжырымдама да тапсырыс берушінің талаптары мен компанияның ерекшеліктері ескеріле отырып жасалды.
Eurasia Metaverse промо-сайты үшін таңдалған космос стиліндегі дизайн тұжырымдамасы аясында 8 бірегей 3D модель, яғни планеталар стилінде әзірленді. Әрбір планета «Eurasia Group Kazakhstan» ЖШС компаниясының бір бағыттарының талаптарына сәйкес жасалды.
Мысалы, «Eurasia Equipment» бағытындағы серіктестердің агротехникаларын жылжыту және сату үшін тиісті планета жасалды, онда әртүрлі заманауи агротехниканың суреттері көрсетілді.


Eurasia Metaverse промо-сайтының құрылымы
Суретте промо-сайттың ішкі құрылымы көрсетілген. Ішкі құрылым барлық элементтерді беттерде логикалық түрде орналастыруға, олардың тақырыптық және мәндік байланыстарын көрсетуге, сондай-ақ ресурс беттерін реттеуге мүмкіндік береді.
Agromanagement.kz концепциясын әзірлеу:
Жұмыс негізгі блоктан басталды, онда фондық сурет жаңартылып, анимация қосылып, визуалды құрам жақсарды. Кейін мәзір жаңартылып, оны пайдалануға жеңіл әрі интуитивті етіп жасады.
Ақпараттық блоктар пайдаланушылар үшін ыңғайлы әрі тартымды етіп қайта өңделді. Сонымен қатар, жаңалықтар блогы жалпы дизайн концепциясына сәйкес жаңартылды. Оқуды жеңілдету және визуалды жақсарту үшін жаңа тегтер мен суреттер қосылды.


Market.agromanagement.kz онлайн-дүкенін әзірлеу
Сайттың басты блогы заманауи әрі функционалды ету үшін қайта өңделді. Қонақтардың назарын аударатын үлкен баннер қосылды және ағымдағы акциялар мен арнайы ұсыныстар көрсетілді. Сондай-ақ, пайдаланушылар қажетті тауарды тез және оңай таба алуы үшін үздік өнімдер мен жаңа тауарлар блогы қосылды.
Нәтижелер:
Eurasia Metaverse промо-сайтын жаңарту және Agromanagement.kz корпоративтік порталы мен Market.agromanagement.kz онлайн-дүкенін жаңарту нәтижесінде басты нәтиже – компания өнімдерін жылжытуға арналған заманауи әрі ыңғайлы құралдар жасалды. Портал мен дүкенді қайта жобалау пайдаланушылар тәжірибесін жақсартты және клиенттер жұмысының тиімділігін арттырды, сондай-ақ потенциалды сатып алушылар санын көбейтті.